Saudara Saudari

Fius otak aku rosak...

Aku bukan superman...atau mana2 hero dalam cerita hollywood...Aku manusia biasa..Sejak dua tiga menjak ni..tak tahulah kenapa xberapa disuluh dengan cahaya intelek..(kasi ayt power ckit)
Mungkin sebab aku ni kuat tgk BLUE (pendpt seorang kwn)...<<

Pusing-pusing punya pusing still dekat alam mimpi lagi..xda jawapan..apa silap aku sebenarnya..
Malas nk buat alkisah menipu dlm entry ni...

Tadi aku pergi 7e siang2 hari..mesti ada yang fikir macam2...tujuan aku g sebab nk beli topup je.. Alkisah dia mcm ni...

Ting tong....bunyi pintu 7e dibuka.....

ada seorang akak ni masuk kedai dengan seorang anak sekolah rendah kira2 umur dlm darjah 3 g2 la kan... Si anak menarik2 tgn siibu dengan berkata " mama2 nk air"

Siibu menjawab " haish.. xpuasa gelap hati..susah belajar..xleh berpikir..."

krekkkkkkkkk..mesin topup mengeluarkan resit topup ak dan ak membayar...

mendengar perbualan sianak dan siibu aku tertelan air liur...gluppppppp

perkataan yang buat aku terkesima "GELAP HATI" <<< adakah ini punya fius otak ak rosak?

Mula la aku bukak2 balik buku2 rekod sejarah hidup aku ni...banyak lagi rupanya pantang larang yang tak pernah aku ambil kesah...maka siibu dan siaanak td bg signal kat aku punca y terjadi sebenarnya...barulah aku faham...

aku stat kereta trus balik rumah...TIDO (perkara gelap hati jugak ni kuat tido) hAhahahaha

0 comments: