Saudara Saudari

SELAMAT HARI BAPA KEPADA ABAH TERSAYANG

Semalam citer pasal mak..Arini nak crita pasal bapa atau aku pggl abah..Abah aku orangnyer memang steady..kalau tak kerana beliau kerja keras besarkan aku..lengkapkan segala mcm benda aku kompem aku xboleh nk berdiri mcm sekarang..cerita hidup beliau memang buat aku rasa nak usaha lagi tinggi sampai dia boleh tersenyum melihat kejayaan aku..aku takkan biarkan cita-citanya melihat anak-anaknya berjaya musnah sebab dia dh usaha keras untuk family..makan pakai , duit belanja semua cukup..xda y kurang bagi aku...TQ abah..arini aku tengok abah makin boleh tersenyum walaupun dia penat kerja..berbaloi aku rasa usahanya untuk aku..sekolahkan aku dan sebagainya..tak tau nak cakap apa bila sebut pasal abah..sebab abah ni orangnya kuat dan penyabar..Dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari bapa kepada abah tersayang membesarkan aku dengan penuh kesempurnaan dan kasih sayang..tima kasih abah...

0 comments: