Saudara Saudari

Suka Mengata..

Hebat sgt ker kau brader?

kau nak kritik habis semua menda orang buat?

Aku rasa idea kau kdg2 mcm budak2

perangai tua..tapi ubahlah sikit...

gua tak cari pasal dengan lu selepett....pukimak haram jadah punya org...

Lu stat cari psl dulu...Jangan smpai gua angkut semua membr2 gua terjah pintu rumah lu...

Lu jgn igt gua mcm babi tunggal..ei silap la...

Lu y mcm babi hutan...credit FUCKOff to you...

memang lu saja nak cari pasal...

Gila KUASA cakap la...

Igt gua heran ker dgn lu?

aci bran langkah myt gua dulu....

Igt...Jgn smp gua msg berangkai ke membr2 gua,..Lu tunjuk Langsi Lu mati...babii...

Gua xmaen perang2 mulut...Gua xkacau hidup lu..

Lu dh rasa mcm lu dewa...

Cermin diri sikit...gua byk cermin kalu lu xckp besar cermin rumah lu...

haram jadah..FUCKK!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: